Fotoshoot innendørs…
Meg og Maryna hadde en fotoshoot inne i Domkirka for ikke så lenge siden. Vi fikk veldig bra bilder den dagen. Maryna var veldig flink til å posere, og vi hadde vi en fin tone med god kommunikasjon om idéer med lyssetting og slikt.