Hjertelig anbefales!
Jeg hadde veldig fin opplevelse med Tom. Fra første stund følte jeg meg trygg, komfortabel og godt ivaretatt. Han er varm, åpen og lett å kommunisere med. Han er opptatt av detaljer og gjør mye for at modellen skal føle seg både komfortabel og trygg, skaper en fantastisk atmosfære under shooten. Det var rett og slett en veldig god match🤩 Resultatet ble jeg også utrolig fornøyd! Og bildene overgikk forventningene mine. Jeg anbefaler Tom på det varmeste🙌🤩 Og gleder meg veldig til neste gang 🤩